لوگوی سایت

شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه

تهران

خیابان شریعتی

ویرایش محتوا

با ما تماس بگیرید

آنچه در مورد جراحی بینی فانتری و نیمه فانتزی باید بدانید …

عمل بینی امروزه طرفداران زیادی دارد که متقاضیان درخواست و سلایق متفاوتی دارند. امروز میخواهیم جراحی بینی فانتزی را که هوادار زیادی هم دارد، مورد بحث قرار دهیم.

آیا نوع پوست در عمل بینی فانتزی و عروسکی تاثیر است؟

در ابتدا باید گفت که نوع و پوست بینی افراد متفاوت بوده و این می تواند در مورد درخواست نوع عمل وی و نتیجه جراحی بینی موثر باشد.

مخصوصا بینی های گوشتی به دلیل پوست ضخیم تری که دارند و غضروف بینی آنها ضعیف است، سخت تر بوده و نتیجه دلخواهی گاها ندارد.

باید بدانید زیبایی بینی، تنها به کوچک بودن آن نیست بلکه عوامل زیادی در زیبایی بینی نقش دارند که یکی از آنها تناسب بینی با دیگر اجزای صورت است.

پس ابتدا خوب فکر کنید،به هر نحوی تحقیق کنید و حتما نمونه کار های جراح بینی فانتزی دکتر اسلامی جو  را مشاهده کنید و سپس برای انجام جراحی بینی فانتزی با یکی از بهترین جراحان بینی فانتزی اقدام کنید.

چند نوع عمل بینی فانتزی داریم؟

  1. فانتزی
  2. نیمه فانتزی

بینی های فانتزی و یا عروسکی به 2 بخش فانتزی و نیمه فانتزی تقسیم می شود که در ادامه تفاوت این دو را بیان خواهیم کرد.

Fantasy Rhinoplasty

رینوپلاستی بینی عروسکی یا فانتزی چگونه است؟

بینی های فانتزی دارای ظاهری کوچک و نوک سر بالا هستند. بین بینی و لب افراد باید زاویه 90 درجه باشد اما در جراحی بینی تغییر این زاویه تا 105 درجه هم باعث زیبایی افراد می شود و باعث تفاوت بین بینی طبیعی و فانتزی می گردد.

زاویه بین بینی و لب در مدل بینی طبیعی 90 الی 95 درجه است در حالی که این زاویه در بینی های فانتزی 100 تا 105 می باشد. لازم به ذکر است اگر زاویه بینی در مدل فانتزی بیشتر از این زاویه شود استاندارهای زیبایی را نقض می کند.

جراحي بيني فانتزي، منجر به باریک شدن بینی در نمای روبرو بیش از حد متعارف شده و در بالای پره های بینی اصطلاحا کریز ایجاد می کند که باعث افتادن خطی در بالای پره های بینی خواهد شد.

آیا در جراحی بینی فانتزی و عروسکی مشکلات تنفسی به وجود می آید؟

دیگر موردی که در جراحی زیبایی بینی به آن باید توجه داشته باشیم عملکرد تنفسی بیمار است.

که در حین اقدام به کوچک کردن بینی، تنفس دچار مشکل نشده و همچنین این کوچک شدن بینی دارای قوانین و محدودیت های خاص است.

چون سوراخ ها و پره های بینی تغییر زیادی می کند و نوک بینی سربالا می شود، به دنبال آن مجاری تنفسی با مشکل رو به رو نشود.

دقت داشته باشید هر گونه بینی را نمی توان به مقدار زیاد کوچک کرد. همه این موارد به مهارت جراح نیز بسیار بستگی دارد که باید در انتخاب جراح خود خیلی دقت داشته باشید. خوشبتانه عمل های بینی دکتر فریدون اسلامی جو با تخصصی که در زمینه گوش حلق و بینی دارند به مشکلات تنفسی منجر نخواهند شد.

Fantasy Rhinoplasty

چه افرادی مناسب جراحی بینی فانتزی هستند؟

  • افرادی که بینی های آن ها دارای پوستی نازک باشد.
  • کسانی که غضروف و بافت بینی آن ها محکم است.
  • اشخاصی که بینی آن ها استخوانی است.
  • کسانی که بینی غضروفی دارند.
  • افرادی که صورت آن ها کوچک می باشد.

اگر بینی گوشتی دارید و می خواهید اقدام به جراحی نمایید می توانید مقاله جراحی بینی غضروفی و گوشتی توسط دکتر فریدون اسلامی جو را نیز مطالعه نمایید.

آیا عمل ترمیم بینی فانتزی امکان پذیر است؟

افرادی که عمل بینی فانتزی داشته اند، در صورتی که از نتیجه جراحی راضی نباشند بسیار مشکل است که عمل ترمیم بینی داشته باشند.

زیرا بینی به قدری کوچک شده که جراح بینی کار مشکلی در پیش داشته و باید از تکنیک های مختلفی استفاده کند. این عمل مشکل تر از عمل اولیه است.

Fantasy Rhinoplasty

تفاوت جراحی بینی فانتزی یا عروسکی با عمل بینی نیمه فانتزی ؟

مدل دیگری که وجود دارد جراحی بینی نیمه فانتزی است .

بینی نیمه فانتزی ، ترکیبی از بینی طبیعی و بینی فانتزی است و برخی از خصوصیات هر دو مدل بینی را دارد .

در اصل تعریفی برای جراحی نیمه فانتزی وجود ندارد و این اصطلاحی است که عموم از آن استفاده می کنند.

منظور هر شخص از داشتن بینی نیمه فانتزی با دیگری متفاوت است. برخی دوست دارند قوس بینی شان کمتر باشد و برخی دیگر علاقه دارند بینی شان کمتر باریک و سر بالا شود.

در جراحي بيني فانتزي تمرکز اصلی جراح بر روی نوک بینی می باشد و تغییرات ایجاد شده روی نوک بینی باید نوک بینی باید حالت دارتر و سر بالاتر از سایر مدل های جراحی بینی ( طبیعی و نیمه فانتزی )، باشد.

همانطور که گفته شد ؛ ویژگی بینی های فانتزی کوچک ، قوس دار و سربالا بودن نوک آن می باشد ؛ اما بینی های نیمه فانتزی در بین بینی های طبیعی و فانتزی قرار دارند ؛ آن ها به اندازه بینی های فانتزی سربالا و کوچک نمی باشند و نسبت به آن ها ، طبیعی تر به نظر می رسند.

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی فانتزی تفاوتی با عمل های دیگر بینی نداشته که همه این موارد را در سایت به طور کامل قبلا مورد بررسی قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید :

  1. اقدامات بعد از عمل بینی
  2. اقداماتی که قبل از عمل بینی باید انجام دهید

حرف آخر :

جراحی بینی فانتزی به دلیل ظریف کاری هایی که می بایست در آن ایجاد شود به طور معمول سخت تر از جراحی بینی طبیعی بوده و در صورت عدم انتخاب یک جراح بینی خوب نه تنها نتایج رضایت بخشی از آن حاصل نخواهد شد که ممکن است عوارضی همچون کوچک شدن بیش از حد در آن ایجاد شود که تنفس فرد را دچار مشکل نموده و قابل جبران نیز نباشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

تیم حرفه ای دکتر فریدون اسلامی جو با به کار بردن جدیدترین و حرفه ای ترین تکنیک های جراحی و همچنین بیهوشی بهترین خدمات عمل بینی در تهران را ارائه می دهند.

می توانید جهت مشاوره با دکتر اسلامی جو در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه از ساعت 16 الی 19 به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه داد، پلاک 17 ، واحد 18 مراجعه نمایید.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 16.00
یکشنبه : -
دوشنبه : -
سه شنبه : -
چهارشنبه : 19.00 - 16.00
پنج شنبه : 19.00 - 16.00
جمعه : -
میتونیم کمکتون کنیم؟
ارتباط با واتساپ