لوگوی سایت

شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه

تهران

خیابان شریعتی

ویرایش محتوا

با ما تماس بگیرید

آموزش صحیح چسب زدن بینی

آموزش صحیح چسب زدن بینی

  • خانه
  • -
  • جراحی پلاستیک
  • -
  • آموزش صحیح چسب زدن بینی
آموزش صحیح چسب زدن بینی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چسب زدن بینی بعد از جراحی بینی

بعد از انجام عمل بینی، دغدغه بیشتر زیباجویانی که تحت جراحی قرار گرفته اند نحوه صحیح چسب بینی می باشد.

چراکه مهم است چسب بینی را طبق اصول انجام بدهید. در این مطلب شما را کامل با علت و روش چسب بینی آشنا می کنیم.

 

علت چسب بینی بعد از عمل :

چسب زدن بینی بعد از جراحی از موارد مراقبتی بعد از عمل است و می تواند نتیجه جراحی را بهتر کند. به دلیل کاهش ورم و شکل گیری فرم بینی بهتر است بعد از جراحی، بینی را به مدت 2 هفته الی 2ماه چسب زد . البته روش صحیح چسب زدن هم بی تاثیر نیست.

 در کلیپ زیر دکتر اسلامی جو کامل توضیح می دهند که چرا بعد از جراحی باید روی بینی چسب زد؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][cz_video_popup type=”2″ icon=”fa czico-017-arrows-9″ id=”cz_82378″ mp4=”http://dreslamijoo.com/wp-content/uploads/2020/10/علت-چسب-زدن-بعد-از-عمل-بینی.mp4″ title=”توضیحات دکتر اسلامی جو” subtitle=”علت چسب زدن بینی بعد از جراحی” image=”1173″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تاثیر چسب بعد از جراحی :

چسب زدن بینی مانند یک آتل برای بینی که به تازگی جراحی شده است، عمل می کند و از اسکلت بینی در محل دقیق خود تا زمان جوش خوردن و استحکام کافی، محافظت می نماید.

آیا چسب زدن باعث فرم دهی به بینی می شود؟!

چسب زدن تقریبا در ماه اول جراحی به جهت کاهش ورم و اینکه پوست به اسکلت غضروفی استخوانی زیرین بخصوص در ناحیه بالای نوک بینی (Supratip) چسبندگی بیشتری داشته باشد تا حدی موثر است.

و همچنین می توان گفت چسب زدن، بر فرم بینی هم تاثیر دارد.

مطالعه بیشتر : جراحی بینی غضروفی و گوشتی توسط دکتر فریدون اسلامی جو

تا چه مدت باید چسب زدن بینی را ادامه داد؟

از هفته دوم به بعد چسب زدن فقط در تورم بینی موثر است.به همین دلیل، برای زودتر برطرف شدن ورم بینی باید از چسب استفاده کرد. بعد از هفته های دوم هم می توانید تا یک ماه چسب را ادامه دهید ولی اگر نزدید هم مشکلی نیست و میتوانید فقط شب ها قبل از خواب چسب را بزنید.

البته حتما باید نظر پزشک خود را بدانید. بعد از این هم اگر ورم بینی خوابیده بود دیگر نیازی به تکرار چسب نیست ولی بازهم به نظر پزشکتان بستگی دارد.

اگر جراحی شما توسط تیم حرفه ای یکی از بهترین جراحان بینی دکتر اسلامی جو انجام شده باشد، ایشان بعد از معاینه بینی شما، مدت زمانی که نیاز دارید این چسب زدن ادامه داشته باشد را تعیین می کنند که البته اصولا برای هر فردی احتمال دارد متفاوت باشد.

از مزایای دیگر چسب زدن این است که زمانی که شما چسب روی بینیتان دارید، به اطرافیان هشدار می دهید که شما بینی خود را عمل کرده اید و باید مراقب باشند که ناخواسته ضربه ای به بینی تان وارد نکنند. همچنین در هفته های اول به دلیل اینکه هنوز کبودی ها، جای زخم و بخیه تازه هستند، چسب زدن باعث پوشاندن آن شده و شخص را از اضطراب و ترس دور می کند.

علاوه بر آن در روز های اول نیز چسب، از تجمع خون زیر پوست بینی جلوگیری می کند. اما باید به یاد داشت که استفاده طولانی مدت از چسب روی بینی -بیش از ۲ ماه- نه تنها سودمند نیست، برخی اوقات خود موجب تورم بینی می گردد.

بیشتر بخوانید : جراحی بینی غضروفی و گوشتی توسط دکتر فریدون اسلامی جو

ورم بینی بعد از برداشتن چسب بینی

یکی از مواردی که بعد از اتمام دوره چسب بینی پیش می آید ورم مجدد بینی می باشد.

بعد از برداشتن چسب بینی، بینی شما تا دو هفته ورم می کند و اصلا جای نگرانی نیست و بعد از 2 هفته برطرف می شود.

البته برای رسیدن به نتیجه جراحی خود باید صبور باشید، چراکه نتیجه نهایی جراحی حداقل یک سال طول می کشد.

در ادامه طی کلیپی از دکتر اسلامی جو، نحوه صحیح چسب زدن بینی را در اختیار شما زیباجویان عزیز قرار داده ایم :

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][cz_video_popup type=”2″ icon=”fa czico-017-arrows-9″ id=”cz_73213″ mp4=”http://dreslamijoo.com/wp-content/uploads/2020/10/آموزش-چسب-زدن-بینی.mp4″ title=”آموزش کامل چسب زدن بینی” subtitle=”توسط دکتر اسلامی جو” image=”1176″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

تیم حرفه ای دکتر فریدون اسلامی جو با به کار بردن جدیدترین و حرفه ای ترین تکنیک های جراحی و همچنین بیهوشی بهترین خدمات عمل بینی در تهران را ارائه می دهند.

می توانید جهت مشاوره با دکتر اسلامی جو در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه از ساعت 16 الی 19 به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه داد، پلاک 17 ، واحد 18 مراجعه نمایید.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 16.00
یکشنبه : -
دوشنبه : -
سه شنبه : -
چهارشنبه : 19.00 - 16.00
پنج شنبه : 19.00 - 16.00
جمعه : -
میتونیم کمکتون کنیم؟
ارتباط با واتساپ