لوگوی سایت

شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه

تهران

خیابان شریعتی

ویرایش محتوا

با ما تماس بگیرید

هر آنچه می خواهید درمورد جراحی ترمیم بینی بدانید …

هر آنچه می خواهید درمورد جراحی ترمیم بینی بدانید …

  • خانه
  • -
  • جراحی پلاستیک
  • -
  • هر آنچه می خواهید درمورد جراحی ترمیم بینی بدانید …
هر آنچه می خواهید درمورد جراحی ترمیم بینی بدانید …

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_76744″]

فریدون اسلامی جو-جراح بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

[/cz_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

جراحی ترمیمی بینی چیست ؟

عمل جراحی ترمیم بینی، جراحی ثانویه یا عمل دوباره بینی به عملی گفته می‌شود که در آن، بینی، پس از جراحی اولیه، مجدداً تحت عمل ترمیمی قرار می‌گیرد.
به این دلیل که در بعضی موارد نتیجه عمل بینی مطلوب نبوده باشد. Revision Rhinoplasty یا عمل ترمیم بینی عملی است برای بازسازی و اصلاح ایراد هایی که در اثر عمل بینی قبلی به وجود آمده است. که اگر جراحی شما نزد بهترین جراحان زیبایی انجام شده باشد در این مورد جای هیچ نگرانی نیشت و به جراحی ترمیم بینی نیازی نخواهید داشت.

چه زمانی نیاز به ترمیم بینی هست؟

برای مثال: وجود ناصافی‌های بسیار مختصری روی بینی، افتادگی نوک بینی، پهن بودن نوک بینی، عدم تقارن غضروف‌های دو طرف نوک بینی، نامساوی بودن سوراخ‌های بینی و یا به دنبال عمل زیبایی از داخل هنوز انحراف بینی باقی‌مانده باشد و بیمار مشکل تنفسی داشته باشد و موارد دیگر.
در این صورت است که عمل ثانویه بینی انجام می گیرد.

آیا عمل ترمیمی بینی با جراحی اولیه بینی فرق دارد؟

عمل مجدد بینی اغلب بسیار پیچیده‌تر و مشکل‌تر از جراحی اولیه می‌باشد.
اما با استفاده مناسب از تکنیک‌های پیشرفته جراحی و همچنین تخصص و مهارت جراح، جراحی ترمیمی بینی نیز می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. پس می بایست در انتخاب بهترین جراح بینی خود تحقیقات لازم را کرده باشید.
اکثر جراحانی که در رینوپلاستی تخصص دارند، تجربه‌های لازم در خصوص عمل پیچیده ترمیمی بینی را نیز دارا هستند و می‌توانند به نگرانی‌های بیمار خود به‌خوبی رسیدگی نمایند.

بیشتر بخوانید : برای کاهش ورم بینی ناشی از جراحی رینوپلاستی چه کنیم؟

چه زمانی برای انجام ترمیم بینی مناسب است؟ یا چه زمانی می توانیم عمل ترمیم بینی خود را انجام دهیم؟

معمولاً در این‌گونه موارد بعد از گذشت زمان معین که ورم بینی بعد از جراحی کم می‌شود و شکل واقعی عمل پیدا می‌شود که مناسب ترین زمان آن یک سال بعد از جراحی می باشد. چرا که قبل از این زمان هنوز بینی شما فرم اصلی خود را تکمیل نکرده و شاید تغییراتی داشته باشد.
با توجه به صحبت‌های مابین جراح و بیمار و پس از ارزیابی خطرات و سودهای عمل مجدد بینی این عمل مجدد که به نام‌های مختلف ازجمله عمل دوباره بینی، ترمیمی، روتوش و یا رینوپلاستی ثانویه گفته می‌شود، انجام می‌شود.

مواردی که شامل جراحی دوباره بینی می شود :

  • انسداد راه هوایی بینی
  • افتادگی غضروف یا استخوان بینی
  • مصنوعی شدن ظاهر بینی (جراحی افراطی زیبایی بینی)
  • افتادگی دریچه خارجی و داخلی بینی
  • بدتر شدن تقارن بینی
  • کاهش و یا افزایش ناکافی ارتفاع خلفی بینی (ارتفاع پل و یا برآمدگی بینی)
  • شکل دادن ناقص بینی (تغییر نامناسب ظاهر بینی ازلحاظ زیبایی)
  • کوچک شدن و یا بزرگ شدن بیش‌ازحد نوک بینی
  • باریک شدن بیش‌ازحد نوک بینی
  • ایجاد بافت ضخیم اسکار به‌صورت داخلی و یا خارجی

هر آنچه می خواهید درمورد جراحی ترمیم بینی بدانید

آیا جراحی بینی ترمیمی تاثیرگذار است؟

میزان موثر بودن این جراحی بینی به نقایص شما و مهارت جراح بینی بستگی خواهد داشت.

دکتر اسلامی جو با داشتن سابقه بیش از هزار جراحی زیبایی بینی تخصص و تبهر خود را در نتایج جراحی های خود در معرض دید گزاشته است که می توانید از بخش نمونه کارهای دکتر اسلامی جو این نمونه ها را مشاهده نمایید.
از آنجایی که شرایط یک بینی عمل نشده کاملا با بینی های کار شده متفاوت است. جراح بینی باید بسیار متبحر بوده و تا بتواند با تجربه بالای خود آماده ترمیم هر نوع نقصی باشد. بیمار باید به درستی قبل از عمل بینی بررسی شود و جراح بینی با توجه به توانایی خود اقدام به عمل بینی بکند.
تمامی شرایط نیز باید با بیمار در میان گذاشته شده تا توقع آنها نسبت به جراحی بینی بالا نباشد و عیب ها و محدودیت های این جراحی بینی را بداند تا علاوه بر زیبایی سلامتی شخص نیز حفظ شود.

بیشتر بخوانید : اقداماتی که قبل از عمل بینی باید انجام دهید

تفاوت عمل ترمیمی بینی با عمل اولیه بینی :

معمولاً دوره بهبودی جراحی ثانویه بینی، بیشتر از دوره بهبودی جراحی اولیه طول نخواهد کشید. همانند جراحی اولیه، بعد از عمل، مقداری کبودی و تورم ایجاد خواهد شد، اما در عرض چند هفته همانند جراحی‌های دیگر فروکش خواهد نمود.
جراحی ترمیمی بینی را می‌توان تحت بیهوشی عمومی یا تزریق بی‌حسی موضعی و داروی آرام‌بخش انجام داد.
جراحی ثانویه طولانی‌تر از جراحی اولیه است و گاهی اوقات 4 ساعت یا بیشتر زمان می برد، اما عمل اول بینی حدوداً یک تا دو ساعت زمان می برد..
جراح در بعضی موارد تلاش می‌کند که بینی را دوباره با پیوند غضروف یا برداشتن غضروف متقارن کند؛ در صورت لزوم غضروف اضافی از سپتوم (تیغه میانی بینی)، گوش یا یکی از دنده‌های بیمار گرفته می‌شود.

مطالعه بیشتر : کلیپ جراحی بینی توسط دکتر اسلامی جو

در کل زمانی که غضروف کافی در عمل اول برداشته نشده است، راحت‌تر می‌توان مشکل را اصلاح کرد، چون جراح می‌تواند غضروف اضافی را به سادگی بردارد. بااین حال غالباً لازم است که در جراحی ترمیمی غضروف برای باز کردن مجرای عبور هوا یا تغییر شکل و متناسب ساختن بینی اضافه شود.
اگر جای زخم (اسکار) عمل قبلی باقی مانده باشد، روش باز ایمن‌تر است، هرچند برخی جراحان عمل باز را ترجیح می‌دهند، چون ساختار بینی مشخص‌تر و در دسترس‌تر است و موارد پیچیده را بهتر می‌توان مشاهده کرد و متوجه شد.

هر آنچه می خواهید درمورد جراحی ترمیم بینی بدانید

مراقبت های بعد از عمل بینی ترمیمی :

مراقبت‌های بعد از عمل بینی ترمیمی تفاوتی با جراحی اولیه ندارد.
همه شرایط مانند درد، برداشتن تامپون و داروهای تجویز شده( طبق نظر پزشکتان) مانند جراحی قبل می باشد. حتی رسیدگی در دوران نقاهت بعد از عمل هم مشابه جراحی اولیه است. که در مقاله مراقبت های بعد از عمل بینی مفصل این مورد را توضیح داده ایم.

عوارض عمل ترمیمی بینی چیست ؟

پس از جراحی ترمیمی بینی نیز مانند عمل اول بینی احتمال بروز بعضی عوارض وجود دارد که از آن جمله می‌توان به از دست دادن حس بویایی، ورم طولانی مدت، پاره شدن مویرگ‌ها، جای زخم قابل توجه و حتی از بین رفتن پوست، عوارض بی‌حسی و دیگر مشکلات زیبایی یا عملکردی اشاره کرد.
جراح باید تمامی این عوارض را قبل از تصمیم به انجام جراحی به بیمار اطلاع دهد. البته اگر عمل رینوپلاستی ترمیم بینی توسط جراح متخصص گوش، حلق و بینی انجام شود دیگر نگرانی بابت بویایی و تنفس نخواهید داشت.

نتیجه عمل ترمیمی بینی

خواسته‌های بیمار برای تغییر ظاهر بینی خود، همیشه در نظر گرفته می‌شود، اما اغلب اوقات عواملی چون: ساختار و ضخامت بافت پوست، مقدار بافت اسکار ناشی از عمل جراحی قبلی و تناسبات صورت بیمار، ممکن است بر نتیجه عمل تأثیر بگذارند.
هر یک از این عوامل، نقش مهمی درنتیجه جراحی رینوپلاستی ثانویه بازی می‌کنند.

هزینه عمل ترمیمی بینی

عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) یکی از پیچیده‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی بینی دشوارترین عمل بینی است.
بعضی شرایط و عوارض جراحی را طولانی‌تر می‌کند و مهارت بالاتری را برای انجام یک عمل موفق می ‌طلبد.
عمل بینی این بار باید با دقت و مهارتی بیشتر از عمل جراحی اولیه انجام شود. بنابراین بدیهی است که هزینه‌های مربوط به اتاق عمل بالاتر می‌رود، هزینه‌های بی‌حسی و تحت نظر گرفتن بیمار برای مدتی طولانی‌تر نیز هزینه عمل را افزایش می‌دهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”1353″ primary_title=”بهترین جراحی های ترمیم بینی” primary_title_font_container=”color:%23ffffff” hover_title=”حرفه ای ترین جراحی های ثانویه بینی” hover_title_font_container=”color:%23636363″ use_custom_fonts_primary_title=”true” use_custom_fonts_hover_title=”true” css=”.vc_custom_1609153489754{background: rgba(255,255,255,0.01) url(https://dreslamijoo.com/wp-content/uploads/2020/12/هر-آنچه-می-خواهید-درمورد-جراحی-ترمیم-بینی-بدانید2.jpg?id=1353) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;*background-color: rgb(255,255,255) !important;}” hover_title_link=”url:https%3A%2F%2Fdreslamijoo.com%2F%3Fp%3D1270%26preview%3Dtrue”]

دکتر اسلامی جو با داشتن بیش از هزار عمل رینوپلاستی بینی، تخصص و مهارت خود را در نمونه کارهای جراحی و همچنین ترمیم بینی در معرض دید زیباجویان قرار داده است.

[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

تیم حرفه ای دکتر فریدون اسلامی جو با به کار بردن جدیدترین و حرفه ای ترین تکنیک های جراحی و همچنین بیهوشی بهترین خدمات عمل بینی در تهران را ارائه می دهند.

می توانید جهت مشاوره با دکتر اسلامی جو در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه از ساعت 16 الی 19 به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه داد، پلاک 17 ، واحد 18 مراجعه نمایید.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 16.00
یکشنبه : -
دوشنبه : -
سه شنبه : -
چهارشنبه : 19.00 - 16.00
پنج شنبه : 19.00 - 16.00
جمعه : -
میتونیم کمکتون کنیم؟
ارتباط با واتساپ